چند روزیه که میخوام کتاب معجزه شکرگزاری و شروع کنم خوندن
ولی هی عقب میفته
یه بار خوندمش ولی دلم میخواد الان بخونمش
بهش نیاز دارم
امروزم سخت گذشت ولی گذشت
پس شکرت
یه تمرین سکوت در برابر صحبت هایی که آزارم میده هم نیاز دارم
امشب به خودم غلبه کردم و راضی ام که سکوت کردم
گاهی فقط نیازه هیچی نگی
این نگفتن ها از خیلی چیزا از جمله از بین رفتن مرزها جلوگیری می کنه